Ένα φύλλο εργασίας που στόχο έχει να βοηθήσει το μαθητή στην κατανόηση του μεγέθους "επιτάχυνση" σε μια ευθύγραμμη κίνηση. Να γίνει ικανός να υπολογίζει επιταχύνσεις, αλλά και να μπορεί να τις συνδέει με τη μεταβολή της ταχύτητας. Υπάρχει αρκετά διαδεδομένη η αντίληψη ότι θετική επιτάχυνση συνεπάγεται επιταχυνόμενη κίνηση και αντίστροφα αρνητική επιτάχυνση, επιβραδυνόμενη, πράγμα ουδόλως σωστό. Αλλά πολύ συχνά διδάσκουμε τους μαθητές μας ότι ένα σώμα μπορεί να έχει επιβράδυνση. Και στο θέμα αυτό, έχω διατυπώσει κατά το παρελθόν την διαφωνία μου, όπως εδώ. Μπορούμε λοιπόν να οδηγήσουμε μέσα από παραδείγματα το μαθητή στο σωστό δρόμο; Ας προσπαθήσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου